Rondje Scandinavië

8 mei 2023 - Blommenslyst, Denemarken

7 mei 2023

Vanmorgen om iets over half 7 vertrokken. Het was super rustig in het begin, haast niemand op de weg. In Duitsland stonden de meeste vrachtwagens langse de kant op de parkeerplaatsen, dat scheelt echt. Vandaar reizen op zondag zo lekker is in Duitsland.
Het weer was maar somber en het miezerde soms, ... na Bremen werd het eindelijk beter.
Rond Hamburg was het druk, wat ook kwam door werkzaamheden aan de weg. Het lag behoorlijk overhoop. Toch konden wij goed doorrijden.
Na Hamburg zagen wij de zon. Dat maakte veel goed 😀 Lekker een broodje gegeten op een zonnige parkeerplaats. Heerlijk. Bij de Duits/Deense grens nog even getankt en hopsakee .. Denemarken in.

Na zo'n 666 km tuffen met de tiny house kwamen wij om iets over 17 uur aan op camping Blommenslyst, vlak voor Odense gelegen. Leuke plek aan het water. Omdat het niet druk is op de camping kregen we een dubbeke plek van eigenaresse Angelika en hoefden wij de caravan niet af te koppelen. Lief van haar.
Eventjes wat gedronken voor de caravan, maar daarna toch naar binnen. De stevige wind maakte het, ondanks het zonnetje, helaas koud.
Dat was dag 1 van onze reis. De bestemming gehaald. Een voorspoedige rit gehad.

1. Elvera:
    8 mei 2023
    Jullie zijn weer aan een mooie reis begonnen, heel veel plezier samen🤗😘
  2. Mia Schouten:
    8 mei 2023
    Wat een leuke foto's en gezellig reisverslag! Veel plezier!
  3. Flora Manuputty:
    8 mei 2023
    Wat leuk om zo met jullie mee te reizen, jullie hebben alweer een hoop km’s achter de rug.
    Heel veel plezier en geniet ervan 😘🖐🏽👋🏽🖐🏽👋🏽
  4. Gea en Theo:
    11 mei 2023
    Ha Fons en Monique, leuk om jullie verhalen weer te lezen. Geniet ervan. We keep in touch!