Welkom op ons reisblog!

3 juli 2015 - Swifterbant, Nederland

Welkom op ons reisblog!

Voor de allereerste keer gaan wij ons reisverslag via een weblog publiceren, dus geen lange verhalen meer via de e-mail (haha). Het is een privé weblog, wat inhoudt dat wij de website niet publiekelijk online zetten, maar alleen voor degenen die zijn uitgenodigd. Als jullie willen kunnen er berichtjes worden achter gelaten. Die kunnen wij lezen als we op reis zijn!

Vandaag is onze eerste vrije dag en gaan wij kijken of alle bagage in de Fiat Punto gaat passen. Het is elk jaar gelukt, dus met een beetje tactisch 'proppen' gaat het vast en zeker wederom lukken.

De reis gaat nu bijna beginnen. Spannend hoor!
We hebben ontzettend veel zin in deze avonturenreis en zijn benieuwd wat wij allemaal gaan meemaken.
Morgenochtend vroeg beginnen wij aan onze 4-weekse reis naar het hoge noorden. En deze keer gaan wij echt een stuk hoger ... richting de Noorse Lofoten, een prachtige eilandengroep net onder de Noordkaap.
Het moet er zo geweldig prachtig zijn ... indrukwekkende landschappen, spitse puntbergen, witte stranden en natuurlijk ... de middernachtzon! Dit willen wij natuurlijk allemaal zelf met eigen ogen gaan bekijken!!

Reizen jullie met ons mee?

Tijdens onze 4 weekse reis proberen wij regelmatig een update (én foto's) te plaatsen. Uiteraard als we over wifi beschikken. Maar de meeste campings hebben deze voorziening, dus moet het geen probleem zijn. Op de kaart kunnen jullie zien waar wij verblijven.

Degenen die in juli ook op vakantie gaan .... VEEL PLEZIER en een FIJNE VAKANTIE!

Liker å lese (Noors: veel leesplezier)
Hilsener! (groetjes)

Fons & Mo

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mia Schouten:
    1 juli 2015
    Hoi vakantiegangers, dit ziet er allemaal prima en heel spannend uit. Wij wensen jullie een geweldige vakantie, met natuurlijk een heleboel mooi weer. Bedankt dat jullie ons hebben uitgenodigd. We zijn natuurlijk weer erg benieuwd naar de reisverhalen! Goede reis en geniet!
  2. Ton en Anous:
    4 juli 2015
    Hoi buurtjes,
    Nu gaat het dan eindelijk gebeuren!! Een prachtige reis met alleen maar hoogtepunten! Dat moeten wel 4 geweldige weken worden! En gelukkig mogen wij er op deze manier ook een beetje deel van uitmaken. Heel erg leuk! We kijken dan ook uit naar de verhalen en de foto's. Nogmaals een hele goede reis toegewenst en geniet ervan!!
    Groetjes, Ton en Anous
  3. Herma:
    Hey Fons en Monique,
    Leuk om jullie zo te volgen! Geniet er van...
    Leuk om te zien waar jullie ' zijn' op het kaartje..
    Veel liefs, Herma
  4. Marieke:
    5 juli 2015
    Ziet er veelbelovend uit..... kan niet wachten op het verhaal en de foto's! Veel plezier en lekker genieten hoor!
    Dikke zoen X
  5. Gea en Theo:
    5 juli 2015
    Ha Fons en Monique, de wijn en de bier al op? Zal vast wel. Foto van het huisje ziet er net zo uit als op het reisschema. Het weer is wat koeler nu maar wel heel lekker. We zijn nu beach volleybal aan het kijken, Nederland kan kampioen worden. De koning en koningin zijn ook net gearriveerd. Have fun xxxx
  6. Flora Manuputty:
    6 juli 2015